Verzending & Levering

Wat is de levertijd?


Levertijd is afhankelijk van het tijdstip van bestellen 1 a 2 dagen. De volgende werkdag wordt het pakket bezorgd door pakketbezorger PostNL of pakketbezorger DPD of UPS.  Wij hebben een grote voorraad, waardoor wij een grote mate van leverbetrouwbaarheid kunnen garanderen. In enkele gevallen kan het zijn dat een product echter niet voorradig is. 

Door een unieke samenwerking met onze filialen en partners in Nederland, België, Duitsland en Skandinavië zijn alle artikelen, kleding en schoenen in de zichtbare maten direct leverbaar.

Mocht uw bestelling vanuit het buitenland verzonden worden kan de levertijd 2 a 3 dagen bedragen. Natuurlijk betaald u hier geen extra verzendkosten voor. Wilt u een bepaald artikel in een bepaalde maat in onze winkel in Katwijk komen passen informeert u dan in onze winkel in Zoetermeer ( 0031(0)651296342) zodat wij deze voor u kunnen reserveren.

Staat een bepaalde maat niet meer bij het artikel dan heeft de leverancier hem zelf niet meer op voorraad. U kunt dan vrijblijvend informeren wanneer deze maat weer leverbaar is.

Pakketbezorger PostNL, UPS en DPD hebben een grote mate van leverbetrouwbaarheid. Vrijwel alle pakketten zullen binnen 24 uur worden geleverd. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat dit niet lukt. Karoe.nl heeft hier helaas geen invloed op. 

Werkwijze voor bestellingen met artikelen die niet voorradig zijn

Als blijkt dat één of meer artikelen van uw bestelling niet voorradig zijn, zorgen wij voor een deellevering. U ontvangt de niet- voorradige artikelen op een later moment. In sommige gevallen kiezen wij ervoor uw bestelling op een later moment ineens te verzenden. De levering kan dan enkele dagen vertragen. Mocht een product niet op voorraad zijn, dan wordt u per e-mail geïnformeerd over de te verwachten levertijd.

 Pakketbezorger
 PostNL en DPD

Zodra uw bestelling aan pakketbezorger PostNL is overhandigd wordt automatisch een e-mail verstuurd met hierin de gegevens om de zending te kunnen volgen. Kunt u het pakket niet op het aangegeven tijdstip in ontvangst nemen, dan laat de pakketbezorger een briefje achter in uw brievenbus. Hierop staan de contactgegevens van PostNL of DPD. Desgewenst wordt het pakket nogmaals bezorgd op het afgesproken tijdstip..

Buitenland

Ook leveren wij uit naar alle landen in Europa. Voor België hebben wij een speciale site www.karoe.be, welke geheel op België ingericht is. Ook per email zijn wij in België te bereiken op [email protected]

Bezorgkosten binnen Nederland


Bij een minimum bestelbedrag van € 150,-- worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen tot € 150,- rekenen wij € 5,50 verzendkosten per zending.

Pakket niet ontvangen?


Heeft u binnen drie werkdagen na ontvangst van onze verzend e-mail uw bestelling niet ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer: 071-7504120 (werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur) of per e-mail: [email protected]. Wij starten dan een onderzoek naar de zending.

Service & Garantie & Retourneren Karoe.nl

Algemene vragen of klachten


Voor vragen zijn wij telefonisch of per e-mail bereikbaar:
Telefoon: 071-7504120 (werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur) 
E-mail: [email protected]

Wat te doen bij een verkeerde levering?


Heeft u een verkeerde levering ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 071-7504120 (werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur) E-mail: [email protected]. Onze medewerkers helpen u graag verder en lossen het probleem direct met u op.